Cennik

Nasze pakiety usług

 

Uzależniamy kalkulację cenową od ilości dokumentów do zaksięgowania oraz specyfikę prowadzonego biznesu

Kompleksowe usługi z zakresu prowadzenia

Pełnych Ksiąg Rachunkowych

Pełne księgi rachunkowe mają obowiązek prowadzić spółki prawa handlowego (S.A. i Sp. z o.o.), jak również w niektórych przypadkach osoby fizyczne czy spółki osobowe oraz Fundacje i Stowarzyszenia.

Do 10 zapisów księgowych             w m-cu

600,00 zł netto*
Każde dodatkowe 10 zapisów księgowych w m-cu 100,00 zł netto*
Powyżej 100 zapisów księgowych w m-cu indywidualna wycena

* do podanych kwot netto będzie doliczany podatek VAT w stawce 23%

W ramach prowadzenia Pełnych Ksiąg Rachunkowych koszt usługi zawiera:

N

Prowadzenie rejestrów podatku od towarów i usług (rejestr sprzedaży i zakupów)

N

Rozliczanie wewnątrzwspólnotowego nabycia oraz dostaw (WNT i WDT)

N

Sporządzanie sprawozdań finansowych rocznych i okresowych

N

Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych

N

Rozliczanie importu oraz eksportu towarów

N

Prowadzenie Księgi Handlowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Ustawy o Rachunkowości oraz ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych

N

Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami

N

Sporządzanie i składanie deklaracji na podatek od towarów i usług

N

Kalkulacja zobowiązań z tytułu podatków dochodowych

N

Sporządzanie i wysyłanie plików JPK

Kompleksowe usługi z zakresu prowadzenia

Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów

Obowiązek prowadzenia KPiR należy do osób fizycznych prowadzących Działalność Gospodarczą, Spółek Cywilnych oraz Spółek Jawnych i Partnerskich, których dochód za poprzedni rok podatkowy nie przekroczył 2 mln Euro.

Do 1 zapisu księgowego w m-cu 180,00 zł netto*
Od 2 do 5 zapisów księgowych w m-cu 200,00 zł netto*
Każde dodatkowe 10 zapisów księgowych w m-cu 50,00 zł netto*

* do podanych kwot netto będzie doliczany podatek VAT w stawce 23%

W ramach prowadzenia Podatkowej Księgi przychodów i rozchodów koszt usługi zawiera:

N

Kalkulację wspomagającą wybór odpowiedniej formy opodatkowania

N

Bieżące księgowanie dowodów księgowych w KPiR

N

Sporządzanie rocznych zeznań podatkowych

N

Sporządzanie i wysyłanie plików JPK

N

Rozliczanie importu oraz eksportu towarów

N

Rozliczanie wewnątrzwspólnotowego nabycia oraz dostaw (WNT i WDT)

N

Sporządzanie i składanie deklaracji na podatek od towarów i usług

N

Kalkulacja zobowiązań z tytułu podatków dochodowych

N

Prowadzenie rejestrów podatku od towarów i usług (rejestr sprzedaży i zakupów)

N

Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych

Kompleksowe usługi

Kadrowo – Płacowe wraz z rozliczeniami ZUS

1 umowa zawiązana z pracownikiem lub zleceniobiorcą 70,00 zł netto*

* do podanych kwot netto będzie doliczany podatek VAT w stawce 23%

W RAMACH CZYNNOŚCI KADROWO-PŁACOWYCH KOSZT USŁUGI ZAWIERA:

N

Sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich deklaracji rozliczeniowych

N

Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dla podatników i pracowników

N

Zgłoszenie pracowników, zleceniobiorców oraz właścicieli do ZUS

N

Kalkulacja wynagrodzeń, sporządzanie listy płac

N

Rozliczanie rachunków z umów cywilno – prawnych

Często zadawane pytania

JAK WYGLĄDA ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY?

Przed rozpoczęciem współpracy chętnie się z Tobą spotkamy, aby poznać bliżej specyfikę Twojego biznesu, porozmawiać o potrzebach i problemach Twojej firmy. W razie konieczności zweryfikujemy Twoje podatki i zaproponujemy ewentualne rozwiązania.

JAK MOŻESZ DOSTARCZYĆ DOKUMENTY?

Możesz wybrać dla siebie najwygodniejszą opcję. Dokumenty mogą być przesyłane do nas w formie skanów na wskazany nasz adres mailowy, mogą być nam przekazywane w oryginale osobiście, lub przesyłane kurierem lub Pocztą Polską.

JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI KONTAKTOWAĆ?

Preferujemy korespondencję mailową, na którą odpowiadamy w tym samym dniu. Jesteśmy również do Twojej dyspozycji pod telefonem, w elastycznych godzinach pracy, w pilnych przypadkach również po godzinie 17:00 oraz w soboty i niedziele. W ważnych sprawach organizujemy spotkania osobiście oraz online.

JAK MOŻEMY PODPSIAĆ UMOWĘ?

Jeżeli zdecydujesz się na nasze usługi przygotujemy dla Ciebie umowę oraz niezbędne pełnomocnictwa do US i ZUS, aby móc w Twoim imieniu kontaktować się z organami podatkowymi i ubezpieczeniowymi. Dokumenty możemy podpisać w siedzibie naszego biura lub elektronicznie za pomocą ePuap.

KTO PRZECHOWUJE ORYGINAŁY DOKUMENTÓW?

Jeżeli zdecydujesz się na przesyłanie do nas dokumentów w formie skanów będziemy Twoje skany przechowywać w naszej chmurze i na naszych serwerach. Archiwizacja oryginałów dokumentów będzie wtedy po Twojej stronie. Jeżeli zdecydujesz się na dostarczanie do nas dokumentów w oryginale umówimy się na ich archiwizację indywidualnie, tak aby było to dla Ciebie wygodne rozwiązanie.